Xelion

Het Nederlandse Xelion is in korte tijd uitgegroeid tot een topaanbieder van VoIP telefonie, met inmiddels ruim 11.000 gebruikers. Door slim gebruik te maken van API’s combineren zij telefonie met andere communicatieoplossingen, waardoor uw bedrijf efficiënter en vooral klantvriendelijker werkt.

Einstein ICT & Telecom is officieel reseller van Xelion.

Complete telefooncentrale in de cloud

De telefooncentrale van Xelion biedt alle basisfuncties als bellen, chatten en sms’en en meer geavanceerde mogelijkheden als apps, rapportages en callcenter-functies zonder extra kosten. Dat maakt Xelion flexibel inzetbaar, aangezien het kan meegroeien met de ontwikkelingen en behoeften binnen uw bedrijf. Eén van de standaard mogelijkheden is om via een app op uw PC en smartphone overal en altijd te kunnen werken.

Lees over de uitgebreide mogelijkheden in het whitepaper over het Xelion Klant Contact Centrum.

Whitepaper Klant Contact Centrum

Meer waarde uit je website

Xelion is de enige aanbieder van VoIP die contact via de website kan integreren met de klantingangen als verkoop en service binnen een organisatie. Dat betekent concreet dat als iemand zich via internet aan het oriënteren is – en wie doet dat tegenwoordig niet – en diegene op de website komt, er direct contact kan worden gemaakt via chat, telefoon of whatsapp. Stel je voor wat dat kan betekenen voor de conversie van uw website.

Wilt u meer weten? Vul dan onderaan op deze pagina uw gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

xelion-gratis-app

Overal en altijd beschikbaar

Via de gratis app van Xelion heeft u overal toegang tot de contactgegevens van uw collega’s en uw klanten. De app is beschikbaar in de appstores van Android en Apple en kunt u downloaden op uw smartphone, laptop of PC. U kunt onderscheid maken tussen zakelijk en privé. Veiligheid staat voorop. De verbindingen zijn altijd beveiligd en er wordt geen data opgeslagen op het device. Als 4G en Wifi ontbreken, schakelt de app automatisch over op gsm.

Meten is weten

Zeker als niet iedereen altijd op de kantoorwerkplek aanwezig is, is het als manager lastig om grip te houden op de bezetting en bereikbaarheid. Xelion biedt tal van mogelijkheden om juist die waarden inzichtelijk te krijgen. Zo kunt u op de wallboards zien hoeveel gesprekken er binnenkomen en hoeveel tijd het kost om deze te verwerken. Die cijfers zijn op afdelings- en medewerkersniveau beschikbaar. De rapportages in allerlei vormen bieden u de juiste input om de bereikbaarheid en verwerking te monitoren en verder te optimaliseren.

Integratie: uitgebreid én op maat

Xelion is in Nederland koploper als het gaat om integratie van telefonie met andere applicaties zoals ticketing, CRM, BI tools. Met een standaard app uit de Marketplace integreert u systemen waardoor bedrijfsprocessen vele malen efficiënter worden. Het biedt u bijvoorbeeld de mogelijkheid om een telefoongesprek rechtstreeks te starten vanuit uw CRM-systeem of bij een order die telefonisch binnenkomt eerst het betalingsgedrag van de klant te checken in het boekhoudpakket.

Lees hierover meer in het whitepaper over de koppelmogelijkheden van Xelion.

Whitepaper uitgebreide integratie mogelijkheden

Met Xelion weet je wat je krijgt en wat het kost

Xelion biedt alle functies voor een vaste prijs. U krijgt dus niet te maken met allerlei vage variabele kosten. Omdat technologie snel verandert en dus veroudert, ondersteunt Xelion alle toonaangevende merken op het gebied van telefoontoestellen, smartphones en headsets. U zit ook niet vast aan een vaste telecomaanbieder en kunt dus altijd gebruik maken van de beste telecomoplossing. Bij Einstein ICT & Telecom adviseren we u graag! Bel ons of vul hieronder uw gegevens in en we nemen snel contact met u op.

Stel uw Xelion vraag hieronder

Laat ons hier weten wat uw belangrijkste vraag is over Xelion. We reageren zo snel mogelijk op het e-mailadres dat u heeft opgegeven. Wilt u liever teruggebeld worden, laat dan hier ook uw telefoonnummer achter, waarop we u kunnen bereiken.

Een moment geduld aub.